Σύγχρονο Νηπιαγωγείο
Άρθρα Header
ΑΡΘΡΑ

 self esteem

Από την στιγμή της γέννησής του, ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ότι είναι ένας ξεχωριστός εαυτός αφού πλέον δεν είναι «ένα» με την μητέρα. Έτσι, ξεκινά να αποκτά μία εκτίμηση για τον ίδιο, να έχει δηλαδή μία εικόνα του εαυτού του. Η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης συνεχίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια της σωματικής ανάπτυξης και κορυφώνεται την περίοδο της εφηβείας.

Περισσότερα...

« Ο Κωστάκης πηγαίνει στα νήπια. Είναι ένα παιδί ήπιων τόνων και δεν έχει έντονη παρουσία μέσα στην τάξη. Συχνά διστάζει να σηκώσει το χέρι του για να εκφράσει τη γνώμη του και άλλες πάλι φορές προτιμάει να παίζει μόνος από το να προσεγγίσει ενεργά τα άλλα παιδιά της τάξης στο διάλλειμα και να ενσωματωθεί στην ομάδα παιχνιδιού τους.

Περισσότερα...


«Εμένα, το παιδί μου;   ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ !!!!!!
  »

Είναι μια φράση που συχνά βρίσκεται στο παρασκήνιο του σπιτιού μιας οικογένειας, εκεί που όλοι οι γονείς συζητούν ελεύθερα πια και είτε αμφισβητούν σθεναρά είτε με αμφιθυμία τα λεγόμενα ή τις παρατηρήσεις ενός δασκάλου ή ενός ειδικού για κάποια ενδεχόμενη δυσκολία του παιδιού τους, στον μαθησιακό, συναισθηματικό ή συμπεριφορικό τομέα.

Περισσότερα...


Γιατί δεν αρκεί να είμαι έξυπνος;


Αν γυρίσουμε πίσω μερικά χρόνια θα θυμηθούμε φράσεις κλισέ που ακουγόταν από γονείς και δασκάλους και προέβλεπαν την πορεία του κάθε μαθητή στη ζωή: είναι καλός μαθητής, έξυπνος, διαβάζει, θα πετύχει, δεν 'παίρνει' τα γράμματα, δεν είναι έξυπνος.... η επιτυχία στη ζωή σχετιζόταν άμεσα με την εξυπνάδα.

Περισσότερα...


Ας ξεκινήσουμε θυμίζοντας μια αλήθεια που αφορά τις ανθρώπινες σχέσεις: δεν μπορείς να αλλάξεις τον άλλο επειδή το θέλεις ή επειδή τον αγαπάς κ.λ.π. Ο μόνος άνθρωπος που μπορείς να αλλάξεις είναι ο εαυτός σου.

Περισσότερα...


Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας έχει ως στόχο την πρώτη επαφή των παιδιών με μια γλώσσα που, σίγουρα, θα γνωρίσουν σε όλη της την έκταση στο μέλλον.

Περισσότερα...


Είμαστε σε αναζήτηση μια παιδαγωγικής πράξης που απελευθερώνει το δυναμικό των παιδιών, που δημιουργεί έδαφος και κίνητρα ανέλιξης της δημιουργικότητάς τους και οδηγεί μέσα από τον πειραματισμό και την ενεργητική συμμετοχή τους σε μια χαρούμενη κατάκτηση και βίωση της γνώσης.

Περισσότερα...

«Είναι έξυπνο παιδί αλλά δυσκολεύεται να διαχειριστεί τον θυμό του και την παρορμητικότητά του σε τόσο μεγάλο βαθμό που δίνει την εντύπωση «κακού μαθητή»»
«Ο  δάσκαλός του μου  λέει ότι έχει πολλές δυνατότητες αλλά ότι αν δεν μάθει  να ελέγχει την  συμπεριφορά του, οι δυνατότητές του  αυτές δεν θα φανούν ποτέ.»

Περισσότερα...

Έχετε απορίες; Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τη

Φόρμα Επικοινωνίας μας